Ibland går jag för långt...

...i onödan

Jag såg en bild på Bay bridge San Francisco CA där det såg ut som att den var täckt med gräs på Instagram.. (@imarino) och fick en idé. Jag började bygga ihop min bild men det blev liksom aldrig rätt... så jag byggde och byggde och byggde... Tre veckor senare och efter att jag slitit av mig halva håret så publicerade jag och när jag tittade i mappen över detta foto så insåg jag att jag hade blivit galen!


Det är ca 150 foton som är ihop-klippta, ändrade, till-lagda, flyttade, bort-tagna osv osv

Nu i efterhand så ser jag ganska klart och tydligt att jag egentligen skulle ha 'klarat mig' på enbart dessa:
 


men men... man lär sig av misstagen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0