Är det bara jag...

som är en smula överanalyserande... eller är detta faktiskt väldigt farligt?



Det här är absolut inget illa menat mot alla de som delat denna... jag har 7 vänner på min FB som faktiskt sprider denna i all välmening... men jag måste faktiskt säga: Tänk lite... Känner ni personen som efterlyser? Känner ni personen som är 'försvunnen'.. och hur vet ni att hon inte är 'försvunnen' med flit?

Vad vet ni om mannen som efterlyser henne? Ni har ingen aning om hon egentligen har en orolig dotter eller om det endast är en svartsjuk man som vill hitta sitt ex för att faktiskt slå ihjäl henne... Känner ni inte personen i fråga så har ni faktiskt ingen aning.

Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Man kan utläsa mycket genom att läsa kommentarerna till bilden. De flesta bilder och efterlysningar delar jag inte, då det klart och tydligt framgår att personen försvunnit frivilligt.

2012-06-07 @ 09:55:57
URL: http://lilith.se
Postat av: Janna Larsson (wtfdc)

Jag läste dom.. men jag ser fortfarande inte va du ser tyvärr. Jag vet inte om personerna bakom ett tangentbord talar sanning, egentligen så vet jag ju inte ens om det är deras riktiga namn eller profilfoto. Att skapa ett fejk-konto är lätt.. jag har tre



Han skriver: Vi vet bara att hon befinner sig i mycket dåliga kretsar...



Men vad vet vi om Honom. En kvinna kan leva under misshandel i många år utan att någon vet, inte ens hennes närmsta vänner -DET är en sak som jag Vet av erfarenhet.

2012-06-07 @ 10:19:45
URL: http://www.facebook.com/wtfdcphoto
Postat av: Kenny

Bra Janna, det är för mycket sånt där.

2012-06-08 @ 17:14:24
URL: http://gizze.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0