Så där ja...

Nu är energitjuvarna åter igen borta från min Facebook och mitt egna lilla privata cyberuniversum är återställt med positiva, vackra människor... Jag har dock fortfarande en del negativa tankar som jag behöver få bort, man blir det man tänker, och dessa tankar är inte värda en sekund av mitt liv.

Jag får ta ett djupt andetag och ignorera det hat som sprids.. åtminstone fram tills dess jag får polisanmälan ... för tydligen så gäller inte yttrandefriheten för alla.... Jag fick tydligen inte "hänga ut" min sk 'syster'.. trots att hon "står för det hon tror på".. go figure?

Hur skulle Jag kunna veta att hon inte ville att omvärlden skulle veta hennes åsikter, jag tyckte bestämt att hon sa att hon var stolt.. men ursäkta mig då... då skulle hon kanske inte ha bombarderat mitt feed på Facebook med propaganda om att utrota ett helt folkslag (vilket jag förövrigt har dumpar på så det kommer bli en mysig motanmälan ;)

Meeeeen, nu släpper vi och andas... *positiva tankar*

Kommentarer
Postat av: Alma

För att fatta mig kortast möjligt: Bra där Jana. You go girl! :)

2012-04-12 @ 23:56:10
URL: http://almastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0